IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Czy rozpoznajesz butelkę Coca-Coli po kształcie i kolorystyce? Każda marka ma pewną tożsamość, która przejawia się w sferze wartości, działalności oraz wizualności. Jak pokazują badania, przeciętny konsument jest w stanie rozpoznać logotyp czy materiały reklamowe określonych brandów, nawet gdy nie są podpisane i opatrzone nazwą. Dobra identyfikacja wizualna buduje świadomość marki, zwiększa jest rozpoznawalność, dodaje firmie profesjonalizmu oraz spójności.





Czym jest identyfikacja wizualna?

To świadome kreowanie wizerunku marki, zbiór symboli, zasad oraz znaków wizualnych przedsiębiorstwa, które są spójne oraz stosowane w różnych kanałach. Identyfikacja wizualna to między innymi określona kolorystyka oraz czcionka wszelkich komunikatów czy przekazów reklamowych, ogół zasad dotyczących charakteru opakowań produktów, materiałów marketingowych oraz strony internetowej, wizytówek czy teczek firmowych. W STUDIOGRAF stworzymy dla Twojej firmy kompleksową identyfikację wizualną, która pomoże Ci skuteczniej dotrzeć do klientów. Proponujemy 3 podstawowe pakiety: Start, Medium i Open.

Przepraszam za niedogodności.

Wyszukaj ponownie to, czego szukasz