STOJAKI REKLAMOWE
Kiedy spacerujemy po mieście w poszukiwaniu dobrej restauracji, lokalu usługowego,instytucji kultury czy sklepu, to nie lubimy tracić czasu. Podobnie myśli Twój klient, który chce jak najszybciej poznać menu, ofertę, filmowe lub teatralne propozycje na wieczór, czy inne potrzebne mu informacje. Dlatego stojaki reklamowe, które znajdują się na wysokości wzroku, stają się niezbędne w wielu biznesach. Pełnią nie tylko rolę marketingową, ale też spełniają oczekiwania klienta, zaciekawiając go już na wstępie.
Jakie stojaki reklamowe wybrać?
Stojaki reklamowe powinny być dopasowane do charakteru przedsiębiorstwa oraz potrzeb klientów. Przykładowo, najlepszym rozwiązaniem dla kin, teatrów czy muzeów będą pionowe, płaskie stojaki. Będą nieocenione wtedy, gdy organizujesz promocję lub wyprzedaż i chcesz skłonić klienta do wejścia do sklepu. Skośne oraz pionowo-skośne stojaki reklamowe potrafią znacznie zwiększyć sprzedaż w lokalach gastronomicznych. Po pierwsze przykuwają wzrok, demonstrując ciekawe propozycje kulinarne, a po drugie pozwalają na zaprezentowanie menu. Stojaki reklamowe z kilkoma kieszeniami z pleksi projektowane są głównie z myślą o biurach, bankach czy targach branżowych.